لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
انتقاد الگری از نحوه گل خوردن یووه

انتقاد الگری از نحوه گل خوردن یووه

یوونتوس نتوانست آنطور که دیدار امشب مقابل ویارئال را شروع کرد؛ همان طور نیز بازی را به پایان ببرد و با تساوی یک بر یک اسپانیا را ترک کرد تا برای مصاف برگشت خود را آماده نمایش و عملکردی به مراتب بهتر نماید تا شاید از این مرحله صعود کند.

 

مکس الگری، مربی یووه در سخنان بعد از بازی با بیان این نکته که گلی را دریافت کردیم که حتی رقیب نیز به زدن چنین گلی فکر نمی کرد از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

 

این نه عصبانیت و خشم بود نه انگیزه کافی. ما در انتهای از دو جای خالی در دفاع خود ضربه خوردیم. ما در این بازی خوب کار کردیم اما درست در لحظه ای گل دریافت کردیم که تصور می شد همه چیز خوب پیش می رود و بازی در دست مان است. ما می توانستیم در دو یا سه موقعیت بهتر عمل کنیم و بر قدرت دفاعی آنها غلبه کنیم اما از فرصت ها استفاده نکردیم. در نهایت بازی خوب و نتیجه نسبتا خوبی بود حالا باید به برگشت فکر کنیم.

 

ولاهوویچ

 

بسیار خوب، نخستین تجربه او در لیگ قهرمانان و برابر رقیبی مانند آلبیول که در فرم ایده ال خود هست.

 

عملکرد و پرس توپ یووه

 

خستگی را در تیم احساس کردم. بعد از گل به مشکل برخوردیم. لحظه ای بود که توپ را از یک سمت به سمت دیگر منتقل می کردیم و بعد گل خوردیم. آنها واکنش خاصی نداشتند و بازی بزرگی انجام ندادند. در کورس ها نیز از ما برتر نبودند. ما خوب پیش رفتیم اما این ما بودیم که سطح بازی و تمرکز خود را پایین آوردیم، لحظه ای توپ را کنترل داشتیم و بعد توپ از کنترل ما خارج شد و گل دریافت کردیم. توپ های احمقانه ای را از دست می دادیم. ما گلی دریافت کردمی که حتی آنها فکر نمی کردند که این توپ گل شود و چنین گلی بزنند.

 

گل در خانه حریف

 

هیچ چیز تغییر نمی کند، مانند فینال است. باید مقابل حریف برای پیروز شدن بازی کنید. ما بازیکنان زیادی را در بازی برگشت در اختیار خواهیم داشت، مهره هایی که در حال بازیابی و بازگشت به شرایط بازی هستند که برای انتخاب نفرات کمک شایانی خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: